Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
De verwerking van je bestelling duurt 3 weken.
Soms gaat het iets sneller, afhankelijk van de drukte en het soort bestelling. Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Zodra alles klaar is, wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. Je ontvangt automatisch een e-mail met track & trace zodra je pakket is verzonden.
Meer informatie over levertijden vind je op de pagina Levertijd en verzending.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe blijf ik op de hoogte?
Controleer eerst je spam. Nog steeds geen e-mail?
Stuur mij een berichtje via de chat op de website met de naam waarop je hebt besteld, dan kijk ik het voor je na.
Kan ik producten retourneren of ruilen?
Je kunt producten binnen 14 dagen retourneren of ruilen.
Na deze termijn worden retouren of ruilingen niet meer in behandeling genomen.
Belangrijk:
verkeerd geleverde of beschadigde artikelen moeten binnen 7 dagen na ontvangst worden gemeld.
Na deze 7 dagen kan ik dit niet meer vergoeden of in behandeling nemen. Dit geldt ook voor muziekdoosjes.
Je ontvangt een retourlabel en na ontvangst stuur ik kosteloos het juiste product of een vervangend exemplaar.
Let op:
gepersonaliseerde items (bijvoorbeeld hangers met eigen kleurkeuze) kunnen niet worden geretourneerd.
Meer informatie vind je op retourbeleid
Wat is de status van mijn bestelling?
Bestellingen worden in batches verwerkt op volgorde van binnenkomst. Custom setjes kosten extra tijd, dus soms moet je bestelling wachten als er veel van deze bestellingen tussen zitten.
Zodra jouw bestelling klaar is, ontvang je automatisch een e-mail dat deze afgerond is. Via PostNL ontvang je een e-mail met de traceercode. Verzendingen gebeuren binnen 2 werkdagen.
Wat betekend nabestellen?
Vanwege de drukte is van sommige standaard setjes bijna geen voorraad. Alle custom hangertjes zijn standaard op nabestelling. Ze worden in de door jou gekozen kleuren gemaakt nadat je bestelling is geplaatst. Hiervoor geldt een verwerkingstijd van 3 weken.
Welke betaalmethodes zijn mogelijk?
Je kunt betalen via iDEAL, Klarna, PayPal of Bancontact.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden tijdens het afrekenen getoond.
Voor elk land geldt een ander verzendtarief.
Naar welke landen word er verzonden?
Verzending is mogelijk naar de meeste Europese landen en naar de Verenigde Staten van Amerika.
Tijdens het afrekenen kun je controleren of jouw land beschikbaar is.
Wil je bestellen vanuit een ander land? Neem even contact op via de chat op de website of per e-mail.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
Alle hangertjes worden standaard ingepakt.
Kan ik zakelijk of in grotere aantallen bestellen?
Ja dit is mogelijk, neem voor interesse even contact op via de chat op de website of per email.
Doe je aan samenwerkingen of geef je kortingen?
Nee ik doe niet aan samenwerkingen en geef geen kortingen.
Mijn producten worden met veel zorg en tijd met de hand gemaakt, en ik wil dat ze op een eerlijke manier worden gewaardeerd.